Floral half-moon

Hello Lovelies!

Aujourd'hui j'ai ressorti les pinceaux pour une petite manucure estivale !
Today, I took the brushes out again for a summery manicure!


J'ai commencé par réaliser une half-moon avec une couche de Essie Waltz en base et le joli Deligth de Sparitual. Ensuite, j'ai ajouté une petite guirlande de fleurs au pinceau fin et plusieurs vernis Konad pour une bonne opacité et quelques petits studs dorés pour habiller les ongles non-fleuris :)
I started by a half-moon with a coat of Essie Waltz for the base and the pretty Sparitual Delight. Then, I added a small wreath of flowers with a thin brush and several Konad polishes to get a good opacity and some small gold studs to dress the non-floral nails :)





Vous aimez ?
Bonne journée !
Do you like it?
Have a lovely day!

Enregistrer un commentaire

20 Commentaires

  1. coucou
    c très joli!! j'adore!
    bisous
    Del77

    RépondreSupprimer
  2. This is so pretty! I like how you've balance the floral nails with the simple gold studs. I've not been sure whether I liked half-moon nails before but these are really inspiring. :)

    RépondreSupprimer
  3. coucou
    je trouve ton nail art magnifique j'aime trop :)!
    bises

    RépondreSupprimer